Umay3840 Zamanla canım. Benim oğlum 4 aylık annemle babamida kardeşimi vs sık gördüğü için onları taniyor hatta gülüyor onları görünce. Ama yabancı birisi ilk hemen kucaga alırsa dudak büzüyor. Fakat ilk tatlı tatlı sevip güldürürlerse yavas yavas ılimlasabiliyor bir süre sonra. Oyüzden vakit geçirip görürse durur