Arenbuse58
Öncelikle maşallah subhanallah.
Böyle bebeklerde varmış şaşırıyorum
benim kızım 2,5 aylık. Sadece bir kere kesintisiz 6 saat uyudu o da 2. ay aşısında 😢
şuanda gece ilk yattığında en fazla 2 saat uyuyor sonra yarım saat başı uyanıyor. Bugün mesela 3ten beri emziriyorum sallıyorum beşiğe koyuyorum uyanıyor. Yani çıldırmama ramak kaldı ☹️☹️☹️