Birmelekannesi_ canım diğer arkadaşlarında dediği gibi en azından bebeğinin çenesi kuvvetlenene kadar silikon uç kullanabilirsin benim kızımda da göğüs ucum hiç yoktu tutamadı silikon uç kullandım o şekilde emdi ama idrar yolu enfeksiyonu geçirdiği için 1 hafta kuvezde yattı orda mamaya alıştırdılar beni bıraktı emmek istemedi göğsüme koyduğum an resmen feryat figan bitlerini kesiyormuşuz gibi ağlardı sütümde iyice azalmıştı hiç gelmiyo gobi bişeydi çok şeyler denedim sütüm geri gelsin diye ama giden gelmiyo maalesef. Bir süre çenesi kuvvetlenene kadar silikon uç kullan eczanelerde satıyorlar zaten 5-10 liralık bisey çenesi kuvvetlenince ucu bırakır kendi göğsünü verirsin benim bi arkadaşım aramızda 1 buçuk ay var benden 1 buçuk ay önce doğum yaptı tabi onun ilk çocuğu benim ikinci onunda göğüs ucu yokmuş annesinin yanında kaldı bir süre annesi çok yardımcı olmuş şimdi hala göğüs ucu yok ama bebeği emiyo benimde oğlum doğar doğmaz hemen kaptı maşaallah 2 ay 23 günlük emiyo ağzına hiç biberon sürmedim daha inşaallah sürmemde çünkü kızım biberona alıştığı için beni bırakmıştı