Melekkanne canım anne sütünden 3 kural vardır 3 saat 21°22° tezgah üstünde 3gün dolapta 3 ay boşlukta saklanabilir. . Isıtma olayına gelirsek iki kereden fazla ısıtma zaten ısındıkça vitamin değerleri düşecektir özellikle c vitamini kayboluyor Ben beş aydır çocuğumu bu şekilde besliyorum Çünkü meme almadı bir tane de süt oğlum var Ona 3 aylık süt göndermiştim buzdolabından