34_21_23 Kızım 5 aylık 8 kg. 4 numara kullanıyorum artık uykusunda yan döndüğü için 2 3 gündür yandan çişi sızıyor acayip sinir bozmaya başladı ha bire kıyafet değişiyorum. Bizde mi sorun var bunu başka yaşayan yok mu merak ediyorum.
Ggdefne 34_21_23 bizde aynı sıkıntıyı yaşadık biZde de büyük tuvaleti taşıyordu bezi 1no büyük aldım düZeldi
Denizlice 34_21_23 bende de aynı sorun var 6 kilo bebeğim 2 numarasını kullanıyorum ama çok sizdiriyor 😔
Ggdefne 34_21_23 birimde öyleydi hep aktif bebek kullandım bende de hiç sıkıntı olmadı bir büyük kullandım biraz daha iyi oldu bizim 5noda sıkıntı oldu sizin de mi??
EtiPetito 34_21_23 allah allah benimkinin uykuda amuda kalkmadığı eksik sAdece😅 büyük geliyor olabilir mi
Moonlightttt Kilo göstergesine uymuyorum bir numara büyük kullaniyorum.bir dönem her gün ıslak uyandı çiş,kaka. Büyük numara ya geçince rahatladik. İsin kötüsü açılmamış koca paketim vardı 😅
34_21_23 EtiPetito sanmıyorum ya görünüşte ne büyük ne küçük zaten şimdiye kadar hiç taşırmıyordu Bezi bağlıyorum yatıyor kalkıyor yan dönmüşse yandan ıslanmış açıyorum bez kuru ama yandan kıyafeti ıslak. Şaştım kaldım acaba sıkı mı bağlamıyorum diye düşündüm sıkı bağladım bakalım sonuç ne olacak
34_21_23 Ggdefne yok bizim 4 numara. Galiba benimde bi büyük almam lazım biraz sıkı bağladım çok az sızdırdı küçük geliyor olabilir göbişinden dolayı