Asya52 ayağıma kaynar su dökülmüştü 2. Derece yanık olmuştu, yanık mremleri olarak verilen silverdin falan kısa süreli acıyı aldı ama iyileştirmedi, 2. Haftasında plastik cerrahiye gitmiştim ; hametan + fitokrem+ Bepanthol karistirip sürdürdü , ayriyeten sarı kantaron yağı sürdüm , şu an hiç iz yok. Bu kremlerin aynısını kızıma makat çatlağı için doktoru önermişti , yani bebeklerde kullanılabiliyor, yine de doktoruna danis, ben 27 yasindayken ve yaram verem zor iyilesen halimle hiç iz kalmadı, bebişlerin iyilesmeleri daha hızlı oluyor, inşallah hiç birşeyi kalmaz kuzunun.