Kızlar merhaba bebeğim hasta rsv pozitif cıktı. İyileşsin diye sık sık emzirmem lazım ama hemen uykuya dalıyor. Örnegin bir meme de 10 dk duruyor sonra dalınca uyandırıyorm bir 10 dk daha emiyo sonra öteki memede 5 7 dk anca durup uyuyor. Ptsi kontrolümüz var ama normal mi bu. Bizler hastayken uyuyoruz o yüzden normaldir diyorum ama beslenmesi yetersiz kalıcak diye de çok endişeleniyorum. Bir kaç gün yogun bakımda kaldı orda biberonla verdiler sütümü kilosu azalmamıstı. Ben memeden iyice uzaklaşmasın diye emzirmeye çalışıyorum ama kilosu azalırsa çok üzülücem. Uzattım bu uykulu hal durumu normal midir ?