Sağma çok farklı vr insanı psikoza sokuyor. Ben ilk 3 ay neden az süt geliyor diye kafayı yiyecektim doyuyor mu az mı kilo aldı. Bebeğim aman aman çok kilolu olmadı. Ama artık bıraktım metabolizma genetik denen bir faktör var her bebekte farklı. Ben 3 saat arayla sağdığımda 2 memede toplam 70-100 gördüm en fazla. Artık hiç takmıyorum bebeğin emdiği o değil çok daha fazla 👍sütünüze güvnin ki bebeğiniz acıktığında mutlaka ister