Fatma125 14 gün , ben dikkat ettim. Ama Bebeğime bulaştı sanırım , yani belirtiler öyle gösteriyor ama emin değiliz. Filyasyon ekibi ağır belirtiler göstermediği sürece götürmeyin hastaneye bebeğinizi riske atmayın zaten hastaneler kötü durumda dedi. Ateşi çıktı ara ara fakat çok değil en çok 37.4 ü gördü. Huzursuzlandı , sürekli ağladı. 1 gün boyunca sürekli uyku hali vardı uyanmak istemedi. Şimdi de sürekli emmek istiyor. Bebeğim belirti göstereli 5 gün oluyor sanırım. Saat başı iştahlı iştahlı emiyor , mama desteği veriyorum.