Kayasuzey Ben dikiş ağrısı çekmedim. Yatıp kalkarken sadece çektim o da 1 haftalıkken geçti. Gaz da bol bol yürüyün , benim 10 gün kadar nerdeyse sürekli gaz sıkışmam oldu. Yürüdükçe gaz çıkarabildim. Bide bebeğinizi bol bol besleyin mutlaka aç kalmasın , sarılık olmasın. Bizimki 6 gün yoğun bakımda kaldı biberonla beslemişlerdi. Mama desteği veriyorum şuan o yüzden biberonla veriyorum. Meme reddi yapmadı çok şükür