Merhaba bebeğim ilk doğduğu günden beri her beslenme sonrası kusuyor. Doktorlara sordum kendimde hemşireyim ama bu kusma miktarı az olduğu için pek sorun olarak görmüyordum. Mama olarak bebelac kullanıyor aynı zamanda ek gıdaya başladık. Ek gıda da kaşık maması kullanıyorum ama ek gıda sonrası da bir miktar kusuyor. Acaba mamadan olabilir mi diye düşünüyorum. Dediğim gibi her içtiğini değil bir miktarını kusuyor ve geceleri kusmuyor