elifozz2012
Benim bebeğimde 2 ay 13 günlük
Doğduğu zamanlar bu kadar değildi ama özellikle 1-1,5 aydır sürekli ama sürekli ağlıyor. Hep bir şeylerden huzursuz gibi.. ne uykuları düzenli ne belli bi emme aralığı var. Sürekli emiyor başka hiç bişey istemiyor sadece emsin.
ama böyle olunca da ben bırakın iş yapmayı tuvalete gidemiyorum duş dahi alamıyorum günlerdir..
biz de süt alerjisi şüphesi var katı diyete girdim. İnşallah bu yüzdendir ve bir an önce düzelir
O kadar tükendim ki artık. Gerçekten bu kadar yıprandığım başka bir dönem olmadı. Sürekli yorgun uykusuz ve mutsuzum. 2,5 ay önceki halimden eser kalmadı…