Benimkide 5.5 aylık, 5. Ayından beri mahvetti beni. Uyumaz , sürekli çığlık çığlığa bağırır. Dışarı çıkarız asla bebek arabasnda durmaz kucagma alırım susar . 10 kilo cocuk arabayı ittir , çocuğu taşı bu sıcaklarda kan ter içinde kalıyorum. Gece uyur ama Yarm saatte bi kalkar . Emmezde yani sadece kalkar 😏 yani dediğin gibi dişte yok ortada ama anlamadm.