kelebek21 Merhaba anneler aranızda vardır bu operasyonu geçiren diye sormak istedim . Gözüm 3 numara astigmat 175 . Kornea dikliği var . Ameliyat olmak istiyorum ama ister istemez korku var. Siz memnunmusunuz yaptırmalımıyım,? Ameliyat sonrası süreç nasıl
Reyna kelebek21 benim eşim gözünü çizdirdi 5 dakika sürdü çizilmesi acı olmadığını söyledi sadece ameliyattan sonra 1 hafta kar gözlüğü gibi bir gözlük veriyorlar sürekli onu takman lazım uyurken bile bebekle biraz zor olabilir bir kaç tane de damla var ameliyattN snra 3 ay kullancan felN
TheBaby kelebek21 Ben bu ameliyat ilk çıktığında en eski yöntemle yani çizdirdim. 20 yıl oldu yani. Çizdirme çok kısa kolay. Sonrası çok yanmalı batmalı sulanmalı oldu. 1 saatte oda geçti. 16 yıl kullandım. Sonra tekrar bozuldu.
kelebek21 Reyna 2 güne eski hayatına dönüyorsun dediler. Yoksa bebekle ilgilenememek çok zoruma gider ya
Reyna kelebek21 evet gözünde bir sıkıntı olmuyor zzaten sadece verdikleri gözlüğü takman lazım 1 hafta