Suzzzy Kızlar daha öncede post acmıştım bebegim 3 aylıktan beri uyku terörü belirtileri gösteriyor. Ama o zamanlar actıgım postta herkes 4. Ay atak döneminden demişti. Uyku terörü için erken demişti. Fakat yaklasık 3 aydır gece cıglık atarak uyanmalar devam ediyor. Hep gece uykusu esnasında oluyor. Gündüz yaşamıyorum bu problemi. Ne yapcagimizi sasirdik esimle. Bu sorunu cozen var mi
Handeeeee Suzzzy bende burada bekleyeyim. Benim kızımda 6 aylık uyku terörü müdür nedir bilmiyorum yaşadığı durumu ama uyumuyor 3den 4den önce hiç bir eğitim de ise yaramadi 🤦
Yagmurtekin Suzzzy bizde öyleyiz 3 buçuk aylıkken başladı şu an 5i bitirdi, sürekli çığlık atarak uyanma, yarım saatte 15 20 dakikada bir uyanma. Doktor dişten dedi, ilkini patlattı öbürlerini bekliyoruz