Selam kızlar. Oğlum 3 aylık. Yaklaşık bir aydır yaşadığımız bir kabızlık sorunumuz var. Öncelerde 2-3 günden bir kaka yapardı, sonradan 1 hafta boyunca yapmadı ve en son 1 hafta dolduğunda doktora götürdüm bir ilaç yazdı, aldım, kullanıyoruz. 9cu gününde kakasını yaptı ve şu an tekrar 5 gündür kaka yapmıyor. Doktor bir sorunu olmadığını söylüyor. Anne sütüyle besleniyor ve kilosu 7.5 kilo yani doyuyor dedi doktoru. Ne yapmam gerek? Spor ve masaj yapıyoruz ama gene kaka yapamıyor. Gazını iyi çıkartıyo bu arada neden kakasını yapmıyor sizce?