Brwn_ulgr Arkadaşlar 9 bucuk aylık bır bebegım var ama evde uyumuyor sureklı kalkıyo kendını kasıyo aglıyor her dk kalkıyor annemlerde yatınca boyle yapmıyor napıcam yardımcı olurmusunuz evde nazarmı var yada neden böyle yasayan varmı
bitanem123 Brwn_ulgr yatagını falan değiştirin rahatsız oldugu birşeyler olabilir beşikte yatırıyorsanız beşik artık dar gelebilir ben o aylarda yere koyduğumda daha güzel uyuyordu
Seyma0 Brwn_ulgr böyle şeyler düşünüp kendini strese sokma evine git yüksek sesle Kuran Aç Allah’ın izniyle nazarda kalma başka bişey de 😊
Tazeanneg Brwn_ulgr aynisini bende yaşıyorum 3 ay 11 günlüğüz annemlerin ortam daha sesli kardeşlerim olsun babam hep evde o seste kalkmadan kaç saat uyuduğuna şahidim ama evde sessiz sakin ortam uyumaz.. evde gürültü falan istiyor diye düşünüyorum ben.. anneniz de uyuma sebebini bi düşünün sizde