Elizzzzzz Bugün kızıma oyuncak alalım dedik ilk adım arabası sordum 495 lira dedi renkli bir kaç tane plastik alt tarafı ya olan var olmayan var çocuğu ağlayıp alamayan o kadar çok aile var ki çok üzülüyorum
mom54546 Elizzzzzz evet oyuncaklar pahalı doğru ama ılk adım arabası 500 tl olmasına sasirdim en fazla 300 TL falandır ben yurtdisinda turkıye parasıyla 300 tl yr aldım uygun fıyatlılarıda var yanı
limonlukarpuzzz Elizzzzzz hangi marka acaba pilsanin en pahalu 150 TL uygun olanlarda var.. Fisher price filan sorduysaniz onlar pahali..
Bebegimm1 Elizzzzzz bime geliyor 50 tl ben ondan alicm oda ayni işlevi goruyr uzun sureli kullanicagi bir oyuncak degil sonucta.ikinci el uygulamalarinda da uyguna satiyolar
Zalimsin Yerli üretim Bi nebze ucuz oluyor, yurt dışından ithal ettiğimiz oyuncaklar markalar daima pahalı dolar euro sebebiyle. Bir cry babies istiyo kızım 300 mü 500 mü ne sadece ağlıyor ama gram altın fiyatı 😵
Arafinannesi Elizzzzzz oda birşey mi aktivite tahtası baktım biraz minnacık üstüne kapı kolu fermuar felan işte üstündeki malzemelerin maliyeti taş patlasa 100 lira olsun 1500′e satan bile var yazık günah milletin aklıyla dalga geçiyorlar..