Biz yeni atlattık kızıma test yaptırmadık ama büyük ihtimal o da korona oldu, ateşi çıkmadı öksürüğü ve halsizlik oldu, bir de uyumakta çok zorlandı büyük ihtimal vücut ağrılarıda oldu çünkü gerçekten çok keyifsiz ve halsizdi, öksürük sarımsak ve zeytinyağını ayağının altına sürerek geçti