Merhaba anneler 20 aylık oğlum var yemek olarak hiç birşey yemiyor son zamanlar ve zayıf kilosu normale göre 10 kgdu en son ama memeye çok düşkün çok sık emiyor normalde 2 yaşını doldurana kadar emzirmeyi düşünüyordum ama birşey yemeyince acaba biraktirsammi diye düşünüyorum ve nasıl biraktirabilirim psikolojikmen kötü etkilemeden