5 yıllık evliyim tüp bebekle evlat sahibi olduk kızım şuan 3 aylık. Sadece 20 gün hersey yolundaydı daha sonra gaz sancıları ağlama krizleri uyumama huzursuzluk ne arasanız o vardı. Şimdi birde süt Alerjimiz çıktı sıkı diyet uyguluyorum. Son 10 gündür delirmek üzereyim. Uyutali daha 1 saat olmuştu geri uyandı şimdide 1 saattir uyutmaya çalışıyorum ve ilk defa bu kadar canıma geçti dayanamadım ağladım artık psikolojik olarak hiç iyi değilim ve ciddi anlamda yorgunluk hissediyorum iliklerime kadar heryerim ağrıyor.