Merhaba oğlum 3 yaşına girecek.. bazı süreçlerden geçiyoruz.. ama asla gece ani uyanma sinir hali, hırcın davranış birden uykudan ayaklanma olmazdı.. son 1 aydır ara ara birden uykusunda. Uyanıyor bi sinirle bi ağlamayla suan bakıyorum okuduğuma göre uyku teroru diye geçiyor bilen duyan varsa lütfen bakabilir mi