Benim giyisi odam vardi daha bikac gün önce ordaki herşeyi çıkarttim sadece dolabım kaldı. Oyun matı aktivite masası ve bütün oyuncaklarını getirdim odayı oyun odasına çevirdim..oturma odası veya salonda TV olduğu için ister istemez ona alisiyo bakmaya calisiyo böylesi daha iyi oldu. Şimdilik sadece salıncak oturma odasında kaldı yakındır onuda alırım oyun odasına 😃 diğer türlü evin her yeri dağılmış oluyor ayak altında oluyor böylesi daha derli toplu. Sürekli toplamak zorunda kalmiyosunuz