Okuyanlara sselamlarrr 2 ay önce 2. Sezaryen doğumumu yaptım ameliyat yerimde açıklık oldu sonrasında ve o esnada iltihap geldi aşırı derecede kötü kokuyordu antibiyotik kullandım ameliyat yerim kapandı bu sefer aynı kötü koku vajinadan gelmeye başladı yeşil bir akıntı ile antibiyotik kullanmaya devam ettim akıntı kesildi fakat hala cinsel ilişki esnasında aynı kötü koku gelmeye devam ediyor başına gelen ve çözen varsa yardımcı olursa çok sevinirim yada neden olur bilen varsa 😢