Kizlar bebeğim ikibucuk aylık bugün çok halsizdi sürekli uyudu ve çok karın ağrısı çekti neden olabilir diye çok düşündüm dün uyuya kalmışım eşimde beni uyandırmanis beş altı saat biberonda bekleyen mamayı vermiş acaba zehirlendi mi ne yapmalıyım lütfen yardim