Ikı aylıkta olması gereken deger 60 en az dıye bılıyorum ben yanlısta bılıyo olabılırm tabı
az bı sapma varsa bebegın durus pozısyonundan da kaynaklı olablır kızımda cok zor bakılmıstı zaptetmek zor olmustı oglumda daha rahat tek seferde bakıldı
Baska bı doktora daha goturun bence 🙏🏻