mom54546 Herkese hayırlı geceler. 16 aylık kızım son 2 gündür geceleri surekli kendiliğinden gülüyor. Beşiğine bırakıyorum uyusun diye ama o gülüyor. Korkmaya basladım. Aranizda bebeği boyle olan var mı acaba?
Minik12 mom54546 gün icinde yasadıgı mutlu olaylar geliyodur aklına annesi korkulcak bisey olmadıgını düsünüyorum 🌸 Ağlamasından daha iyi en azından 🥲
mom54546 Minik12 inşallah öyledir ya aglması normalde ne bilim kendı kendıne gülmesi tuhaf geldı bana
tenceretavakuskana Bence gayet normal ya yenıdoganlarda yaoıyo oyle oglum hala yapıyo bazen havaya sag sola hızlıca bakıyo guluyo😂allah aglatmasın
mom54546 Deletedmom896 uyku altında olsa rüya derim ama kızım uyanıkken yapıyo drdıgınız gıbı uyku sersemıyken yapıyordur