N2020- aynı şikayet benim kızımdada vardı 2,5 aylıktı serumla burnunu actım sık sık birde sekrol pedıyatrık şurup vermıstı oksurugu ıcın kızım kucuk oldugu ıcın sabah aksam yarım cay kasıgı verdırdı ve ıyı geldı. Burun temızlıgı ıcınde osman gönülal diye bir doktor var youtube dan burun temızlıgı serumla burun ıcı yıkamayı gosterıyor uygulamalı onu onerırım ben gunde en az bır kere yapıyorum kızıma da ıyı geldı sız rahatsız dıye en az 2 kere yapın bence onu yapmasının sebebı hem ıltıhabı atması hemde öksürüğün cigerlere inmemesi geçmiş olsun