Perikizim
Yok haklisiniz gercekten cok zorlu bir surec. Bende yasadim arabalarda gezdik, acillere gittik vs. Hic bir ilacta care vermedi. Zaten son gittiğim doktor gaz ilaclarina tamamen karsıydi. Her bebege farklı yontem iyi geliyor. Son gittigim doktor bana sunu onerdi cokta ise yaradi.
Tane kimyonlar varya. 10 adet tane kimyonu, bir kahve fincani suyla kaynat dedi. 3 dakika fokur fokur kaynayinca al, suz ve gun icinde bebege ver dedi. Mama kullaniyordan mamayada katabilirsin dedi azar azar. Bize cok ii geldi. Birde kaka problemi icin papatya çayı. Ornal liptonun sallamapapatya cayi mesela 150 ml kaynamis suya atip 4 dk demle ve gun icinde mamasina kat ya da ara ara icir. Bu kaka sorunumuzu halletmisti bizim fakat sonradan benim bebegime alerji yapti papatua. Bizim bebiste alerji var malesef. Fakat sizde papatyayi deneyin derkm. Bende poposuna zeytinyagi surup yaptiriyordum. Cok cektim. Fakat papatya ile kendiliginde yapmaya başlamıştı.