Kızlar havalar soğudu artık ve mamalarda hemen soğuyor. Bebeğim mamasının hepsini bitirmiyor 2 gündür falan biraz bekledikten sonra kalanı veriyorum ama soğuk oluyor. Sorum şu mamajoon un 3 işlevli sterilizatör makinesi var acaba onda kalan mamayı ısıtsam nolur. Sizler napıyosunuz kalan mamayı