Bebeğimin 3 gündür ateşi çıkıp çıkıp iniyor sanırım 2. Dişini çıkarıyor çok huzursuz, uyku sorunumuz oldu, çok ağlıyor. 9 aylık şu an. Araştırırken tetagil ve osanit diş toplarını gördüm acaba kullanıp memnun kalan var mı? İşe yarıyor mu? Ona göre hemen sipariş vericem yeter ki hafiflesin bebeğimin ağrıları 😔