pogcayanakannesi Kizlar bebegim 11 aylik olucak 7 sinde. Grip bide oksuruyor. Iburamin ve antibiyotik kullaniyoruz. Balgami var atamiyor. Bogazindan ses geliyor. Ne yapabilirim balgamini atmasi icin geceleri uyuyamiyor
Voleddurderkum pogcayanakannesi bende suan ayni durumdauim oksruyor hiriltisi var balgam dolu ama antibiyotik ve öksürük surubu balgam atmasina izin vermiyor diyolar b
EsraAkn07 pogcayanakannesi çörek otunu kaynatıp suyunu verebilirsin çok faydalı devamlı olarak verirsen etkisini fazlasıyla görürsün hırıltı var ise onuda keser anında
Sevvalboke pogcayanakannesi canım bebebgini biraz baş aşağı şekilde yatır postral drenaj yap akciğerlerin üzerine vur yapışan balgamlar dokulecektir Buhar versen iyi olur
pogcayanakannesi Voleddurderkum valla suruplar bi ise yaramiyo mu bilemedim. Burnunuda zor actryo. Geceleri cok oksuruyor. Balgam sallaniyor bogaznda
Voleddurderkum pogcayanakannesi simdi bir post actim allah annelerimizde razi olsun sarmisak ez zeytinyağı icine koy beklet sür ayağının altina corap giydir dediler çocuğum boğuluyodu oksurukten denedim hemen kesti
pogcayanakannesi EsraAkn07 icebilir mi acaba tadindan dolayi diyorum. Balgami kusarak atar aslinda ama kusamiyorda
EsraAkn07 Voleddurderkum ben sürekli yaptığım icin göz kararı elimle koyuyorum ama 2 tatlı kaşıği çörek otu 1 çay bardağı da su olsa iyi olur kıvamı
EsraAkn07 pogcayanakannesi çok az bisey şeker atabilirsin ama ben çocuğuma 3 aylıkken bile verdim içiyordu yani çok kötü değil tadı ben bile içiyorum biraz kokusu tuhaf oluyor