Ecrinnkk helal olsun tebrikler. her gün uzun yürüyüş yapabilsek 1-2 saatlik, belki leslie ye bile gerek kalmaz da işte.. ben her gün açık havada yürüyüş yapmak istiyorum ama havalar soğumaya başladı. bana göre çok soğuk değil ama bebeğimi düşünüyorum çok çıkamıyorum malesef :/