Kızzzlaaarrrr selaaammm nasılsınız bakalım valla ben bugün çokca iyiyim he benim öküz düzeldi mi dersiniz önceki pıstu okuyanlar düzelmedi bacım düzelmez o herif
artık sallamıyorum..
bugünnnn krndime bir iyilik yaptım ve aldım kanguruyu koydum kızımı önüme çektim spor ayakkabılarımı çıktm yürüyüşe Allahım nasıl iyi geldii yetti mi hayırrrrr yetmezz birde gittim akşam yemeğinden sonra 45dk leslie3mil taptım mı misssss
şimdi duşumu aldım salına geçtim mislet gibi oturuyorum burda takılıyorum
genciz güzeliz bugün güzel bir başlangıç oldu bu lanettt kilolarr üzerimee tapışmayacak 🤩 nasıl ki adık bu kilolatu vermesinide bileceğizzz eski ben geri döndüü😍😍
kimler benle diyete ve spora başlıyıoo🤣😍😍
ayrıca doğum sonrası toparlanma 21gün programı buldum instagramdan onunda linki vıtakıyorum betaber başlatalım küllerimizden yeniden doğalım biz çok güçlü ve güzelizzz kızzlaarr💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
💪🏻
bu birinci gün