Bebeğim neredeyse 14 aylık olacak , kusma problemi var .. sütünü içtikten sonra ya da yemek yedikten sonra bazen hemen arkasından bazen biraz vakit geçince önce bi öksürük oluyor sonra da kusma , fışkırır şekilde süt kusarsa kesik süt gibi ..
acaba neden oluyor, aynı sorunu yaşayan var mı ?