Bebeğim 2 aylık kolik bir bebek son 3 gündür kakasını çok zor yapıyor normalde gazı olurdu ama kakasını yapardı her zaman günde 5 kez falan şimdi günde 2 kere zor yapıyor onu da zorla.ya poposuna zeytinyağı sürecem ya da karnını ovalayacam ağlamaktan kendini sıkmaktan hal oldu kaç gündür.ne yapmam gerekiyor şaşırdım.başına gelen var mı siz neler yapıyorsunuz ?