Daha yeni bir haber okudum kafayı yicem, kadın ikinci çocuğunu 1 ay önce doğurmuş ama hala hastanede yatıyormuş bebek. Anne de çocuğunu kontrole hastaneye gidecekken babasına 4 yaşındaki kızı emanet ediyor ve hastaneye gidiyor. Babası kızı huysuzlanınca acıktı diye düşünüp yemek yedirmek istiyor,küçük kız yemek yemediği için babası yumruk atıyor ve çocuk olduğu yere yığılıyor. Baba demeye bin şahit isteyen mahlukat ambulansı arıyor kızım düştü diyor ama çocuk hastanede tedavi altına alınmasına rağmen vefat ediyor. Okurken sinirden kendi kendimi yedim annesini düşünmek dahi istemiyorum. Dünyanın sonu geliyor cidden insan çocuğuna nasıl bir sinir ve kin besleyipte yumruk atabilir cidden aklım almıyor. O kadar sinirli ve üzgünün ki anlatamam 😭😭😭