mysonaname Bebeğim 9 aylık. Gelişimi iyi. Benim sorunum şu; park yatak artık yetersiz gibi görünüyor. Yatağın içinde kenarlara asılıp kalkmaya çalışıyor. Bana park yatak 3-4 yaşa kadar kullanılabilir dedikleri için çevredekilerinde önerileriyle genç odası aldım. Çocuk odaları çok kullanışsız dediler. Şimdi ise tıkanıp kaldım. Park yatakta ayağa kalkacak gibi asılıyor. Genç odasının bazasının yanlarından düşebilir. Sizce ben ne yapmalıyım. Acaba diyorum park yatak için çok mu evhamlandım. Ayağa kalkmazsa sorun yok. Sizler ne yaptınız. Çocuk odası almadan genç odası alanlar nasıl bir yol izlediler acaba.?
Asenana mysonaname ben de normal baza aldım 1 yaşında şu an nasıl odasına alıştırıcam bilmiyorum bazalar çok yüksek oluyor çünkü
3MelekAnnesi3 mysonaname nasıl yaa 9 aylık cocuk nasıl asılacak gibi hareketler yapıyo alt katında yatmıyo mu
prenslerin_annesi benim suan 15 aylik oglum var ve dogdugu gunden beri benimle uyuyordu yanimda yatarak emiyodu park yatak almadok bessigin on kismini sokup yatakla birlestirdik baktim olacak gibi degil emzik niyetinine kullaniyo once bessigi geri duzeltip bessigine yani ayri yatirmaya alistirdim sonra odasina yatagina yatmaya basladi odasina gecmeye basladigi vakit zati hamile oldugumu ogrenio memeden kesmek zorunda kalmistim suan odasinda tek kisilik yataginda yatiyo
prenslerin_annesi prenslerin_annesi montessori diye olan yataklar cok uygun bir bebek icin benim tek kisilik bazam ta evlendigimiz gunden beri oldugu icin biz almadik yatagin onune bisilerle dusmesini engelledik
mysonaname 3MelekAnnesi3 valla alt kat derken neyi kastettin bilmiyorum. Tek katı var. Acaba biz mi detaylı bakmadık. Civilden aldığım macron markası. Orta kalite.
Deletedmom5284 Park yatağı eltim 6 yaşına kadar kullanmış oğluna, bi sorun olmuyor neden olsun ki, ayakları sere sabit olucak sallanma modunda devirebilir
Alminazli Üst kademedeyse alt kademeye indirebilirsin 15 aylık kızım hala onda uyuyor bensiz çıkamaz icinden is yapıcağım zamn bile ona koyuyorum ki biyere gidip kendine zarar vermesin icinden kendi başına çıkması imkansız kızımın çünkü anlamadim o nasıl bi park yatakmis