Nassss AlyaMina5 canım ne olduki ben anlayamadım bende bunu aldım bebeğime sadece günde bir kere uyurken veriyorum emziriyorum pek bişey görmedim iki defa kaka yaptı
AlyaMina5 Kusmalarıda vardı reflü bizde bu mamaya geçtik reflü maması , bu mamayı kullandığımızdan beri günde 4 5 defa kaka yapıyor bütün 6 7 defa yaptı
merhabacanim AlyaMina5 reflü olanını değil ama mct olanını kullanmıştım bunun aynı sorun bizdede oluyordu çünkü bağırsakta fazla sindirilmeden direk atıyormuş gibi bişey okumuştum
duyguanne Kakasını nasıl yapıyor gürültülü bir kaka mı ve kakasında beyaz parçacıklar var mı köpüklü mü
AlyaMina5 merhabacanim bende ilk baştakini kullandım günde 1 defa kaka yapardı oda katıydı bu reflüyü geçtiğimden beri böyle oldu
duyguanne AlyaMina5 alerjik bir bebek olabilir besin alerjisinde de olabilir laktoz intoleransı da bu mamaları kullanmadık ama dediğiniz sorun biz de de oldu laktoz intorelansı çıktı kakasının resmini çekip doktorunuza atın sizi hemen bilgilendirecektir . Mamayı dr nuz demeden kendiniz değişmeyin bence reflü de geçiyor 6. Aydan sonra benim kızımda ayrıca reflü vardı şimdi geçti ara sıra kusuyor
duyguanne AlyaMina5 her mamanın içeriği farklı reflü mamaları kaka katı oluyor hemen kusmasın diye ama bu kadar kaka yapması ishal şeklinde gürültülü ve beyaz parçacıklar sindirim güçlüğü çektiğini gösteriyor . Kaka yaparken gerçekten büyük gürültü çıkıyordu en son köpüklü bi kaka olunca resim atmıştım hemen gittik zaten dr a .biz laktozsuz mama ve damla kullandık damlayı bıraktık ama mama hala laktozsuz bi sorun kalmadı gürültülü yapıyor kakayı tam geçmedi yani
AlyaMina5 Nassss canım paket olan mamadan 2 tane bitirdik günde 1 defa kakasını yapardı kustuğu içinde kutu mama varya reflü mamasına geçtik kusmasın diye onu kullndığımdan beri günde 5 6 defa kaka yapmaya başladı ,ishal gibide değil katıda değil köpük gibi
AlyaMina5 duyguanne paket olanı kullandığımda böyle bir sorunla karşılaşmadım. laktoz intorelansı Ne demek ki
Nassss AlyaMina5 bende sadece bebelac alıyodum aynı paket gold değil ama sarı olan onu bulamayınca bunu aldım sanki verdiğimde daha çok gazı oluyo gibi geldi ıkınıyo günde bir kere etki edermi dedim ama bakıcam bi kaç gün daha bunun içeriği ne tam bilmiyorum galiba balık yagı var nutricare ne demek ne işe yarıyor sen biliyomusun
AlyaMina5 duyguanne evet reflü maması daha katı bide hemnde açıkıyor 60 mlde içte 2 saate yine aç emziriyorda sütüm az ama yinele veriyorum
duyguanne AlyaMina5 anne sütünde daha fazla laktoz bebeklerde bazen laktaz enzimi gelişmiyormuş damla ile düzelen bir şey bagırsak alışıyor Damla’yla . Ben hem anne sütü hem mama gidiyordum . Anne sütündeki şeker .büyük bir sorun değil .
duyguanne AlyaMina5 bir de çoğunlukla reflü maması kabız yapıyor katı olduğu için sizde tam tersi olmuş