Sevvalboke Kızlar bebeğim göğsümu tutmadi 2 aydır sağarak vericem artık onerebilceğiniz kullandığınız cihaz varmı fiyatı nedir ?
yigitpasaninannesi_35 Sevvalboke Ben “wee baby” i kullanıyorum fiyatını bilmiyorum bir tanıdığım verdi ama çok iyi ben memnunum
masalcik Sevvalboke ben lansinoh kullandım hiç ama hiç memnun kalmadım 3 ay dayandı sonra hiç sağmamaya cekmemeye başladı.sonra imdadıma Bim de ki kiwi baby bin pompası yetişti şu an 11 buçuk ay oldu onu alalı ve sürekli kullanıyorum bebeğim emmedigi için.oyle olduğu halde çok iyi dayandı
yigitpasaninannesi_35 Sevvalboke Sevvalboke merhaba benim oğlum emiyo bazen sağıyorum buzluğa atıyorum
Mom9856 @[silindi] @Sevvalboke bende bu markayı kullandım gayet iyiydi kiralamıştık sütüm kesılınce gerı verdık
[silindi] Sevvalboke tabbi canım anlaşırssak pazartesi kargoya veririm inşallah ben 1 ay olmadı kulanalı sıfır gibbi bebegım emeye başlayınca bıraktım :))) çok memnun kalırsınız
hayal24 Lansinoh kullanıyorum bende 2ayından beri 15aylık oldu hala onla sağım yapıyorum süt miktarımı hiç azaltmadı taşınabilir şarjlada çalışıyor arabada ev dışında bir yere gittiğimde sağım yapmaya devam ediyorum
Mammamiaa_ [silindi] ben yerinizde olsam.satmam. süt arttırmak için,stok yapmak için lazım oluyo tekrar. 😊ne kadara almıştınız? Satış fiyatını ne düşünüyorsunuz?😊