Kızlar 7 ay 5 günlük oğlum ek gıdada baya çoğu şeyi yiyo artık son bi haftadır aşırı gazı var çözüm bulamıyorum. Sıcak tutuyorum ama özellikle akşamları gaz sancısından krize giriyo sürekli ağlıyo gazını rahat çıkaramıyo başına gelen veya çözümü olan var mı. Asla kesintisiz 2-3 saat uyumuyo sürekli uyanıyo ağlama krizleri kucakta kalma isteği 🤦🏼♀️