benkullanici07 eğer gerçeği kullanılırsa gerçekten çok işe yarıyor. Bizde sertifikalısını almıştık ben çok inanıyorum doğada mucizevi taşlar var şifa barındıran tıpkı bitkiler gibi. Boşuna yaratılmadılar yani. Biz 3 aylıkken takmıştık 1 gün bile çıkarmadık. Salyası için aldığım yakalıkları, önlükleri kullanmadık bile size öyle söyleyim. Diş döneminde ateş, ağrı, huzursuzluk da görmedik diyebilirim şükürler olsun. Hele ilk dişlerini çıktıktan sonra gördük haberimiz bile olmadı. 15 aylığız hala dişlerini rahat çıkarıyor ve gece uykuları gündüzden daha düzenli (Genel anlamda bizim uykularda sorunumuz olmasına rağmen) bunu da kehribar kolyeye bağlıyorum ben. Bebeğe sakinlik de katıyor. Bu bütün olumlu şeyler de şansımız olamaz herhalde 1 senedir ki hepsi kehribarın özelliklerinde geçiyor. 😄 Ama her bebekte farklıdır bu da bir gerçek her ilacın herkese fayda etmediği gibi. Yinede istisnadır yaramadığı.