Asyatosunannesi Kızlar hangi makineleri kullanıyorsunuz memnun musunuz uygun mu benim sütüm gidiyor 😟
3MelekAnnesi3 Asyatosunannesi avent elektrikli kullandım hala kullanıyorum cok memnunum ama sadece sapma yapacaksan kesinlikle hastane tipi kirala ben sadece süt tıkanınca sagıyorum
asli87 Ben lansinoh kullanıyorum bebeğim 7aylık olacak doğduğu zamandan beri sağarak veriyorum ve makinadan memnunum fiyatı da 400 TL civarı falan sanırım
Asyatosunannesi asli87 ya bugün arkadaşım lansinoh manuel almış memnunum diyordu sizin elektrikli mi nasıl memnun musunuz
3MelekAnnesi3 Asyatosunannesi ben 2.el almıştım kaynattım sterlin ettim kullanıyorum sonucta zehir koymuyorlar içine 😊