Ysf-kn doktorum 23 gün bile kaka yapmayan bebek gördüm demişti, sıkıntısı yoksa ağlaması vs kesinlikle müdahale edilmemeli. Poposunu çubukla uyarmak fitil vermek bunlar bağırsak tembelliğine yol açıyor. Özellikle ilk 10 gün çok çok normal. 10 günü geçtiğinde hala yapmadıysa belki çatlak olma ihtimaline karşı götürün ama bence lavman veya fitil vermeyin. Benim bebeğim 16 gün yapmadı ondan sonra 5-6 günde bir yaptı şimdi hemen hemen 5 aylık her gün yapıyor. Korkmayın 🌸