mihrosum benim oğlum da 2 yaşında ama uyku sorunu yaşamıyoruz 2 yaş sendromuna bağlamak doğru mu emin değilim gün içinde kreşe falan gidiyorsa sizin bilmediğiniz kötü bişey yaşamıs olabilir mi ya da rüya görüyor olabilir mi belki oda karanlık ondan korkuyor ya da ışık var ondan rahatsız oluyor yorganla yatıyorsa ondan rahatsız olup uyanıyor olabilir benim oğlumun süte alerjısı vardı anlamamıştık sancılanıyordu sürekli yani bi çok sebebi olabilir 2 yaş sendromuna bağlamak doğru mu bilemedim