4 ay önce doğum yaptım bu aralar göbeğinin daha çok çıktığını farkettim bide sanki içerde birşey var hareket ediyo çok korkuyorum bu durumu yaşayan var mı test yaptım geçen hafta negatif cıktı ama hala korkuyorum daha adetime 10 gün var bidaha yapsam çıkar mı yada be yapmam gerekiyo yardımcı olur musunuz