Duhaeren3003 Kızlar merhaba bebeğim 6 aylık kendi mayaladığınız inek yoğurdundan mı yoksa pastorize olmuş sütten mayaladığınız yoğurttan mı yediyorsunuz
Arenbuse58 Duhaeren3003 Bizim burda sütçü geçiyor mahallece alıp bı güzel kaynatıp hepsi bebislerine yoğurt ve lor peyniri yapıp yediriyolar bende ek gıdaya geçince aynı şekil uygulicam☺️
Hohomoromu Duhaeren3003 bildiğin inek sütü mayasından kaynatıp yoğurt yapıyorum çocuğun süt alerjisi yoksa bir şey olmaz illa pastörize olması na gerek yok
Fenty Duhaeren3003 Komşumuzun inekleri var ondan alıyorum direkt ama mayayı normal yoğurttan koydum. Şimdi yaptığım yoğurttan alacağım biraz mayası için.
deryadenizmisali Duhaeren3003 Kayınvalidemlerin inekleri var süt direkt oradan geliyor. Maya içinde hazır yoğurt kullanmıştım ilk. Sonrasında yaptığım yoğurt bitmediyse eğer ondan kullanıyorum. 🌈