papatyahanem Hanımlar merhaba. Bebeğim artık beşiğine sığmıyor ve 1 yaşında. Hangi yatağı kullanıyorsunuz,ve bana önerebileceğiniz bir model varsa öğrenebilir miyim?
Meltemm95 papatyahanem aldiginiz besik her halde cok kucuk. Benimkide besik ama 3 yasa kadar kullanila bilirmisim 🤷🏻♀️😊
papatyahanem En olarak sanırım bebeğime yetmiyor gece çok dönüyor yatağında uyurken ve sürekli uyanmak durumunda kalıyor