Bebek92 Merhabalar. Hiç covid pozitifken,hapşırma burun akması göz akması baş ağrısı şeklinde belirtileri olan oldu mu acaba ?
Cemrem11 Bebek92 merhaba bu söylediğiniz şeylerin aynısını geçen hafta yaşadım test yaptırdım negatif çıktı . Aradan 3-4 gün geçti baktım tat ve kokuda gidince yine teste gittim bu sefer pozitif çıktı . Sanırım negatif çıktığı süre kuluçka dönemiydi o yüzden teste görünmedi
Suhann Bebek92 merhaba canım bende baş ağrısı ve burun tıkanıklığı sonra burun akıntısı ve öksürük baslamisti ama eşimde vs ağrısı ve hapşırmada vardı hatta bı grip sandık ama test olunca pozitif çıktı bu ara hastalık çok insan bilemiyor grip mi covid mi geçmiş olsun bu arada
Yorgunannee_dd Bebek92 bende bunların hiçbiri olmadı. Eşimde çok şiddetli baş ağrısı olmuştu diğer belirtiler ondada yoktu aşırı derece sırt ağrısı ve gözlerimde ağrı vardı hareket ettiremiyordum test yaptırdık pozitif çıktık
Aslii123 Cemrem11 ben test yapmadım nezle olmuşumdur diye çünkü kemik ağrım falan yoktu ama inanılmaz zor atlattım burun akıntısı halsizlik falan en son koku almamaya başladım hala koku kaybim var büyük ihtimal covid oldum
Bebek92 Suhann Gerçekten mi yaaa. Nezle gibi geçirildiğini bilmiyordum. Baya baya hapşırma falan tuttu beni ardarda. Afedersiniz salya sümük hani olur ya böyle nezle. Ses değişmesi falan
Cemrem11 Bebek92 affedersiniz ama burnum su gibi aktı gözlerim hep yaşlı ve baş ağrısı oldu .hiç covid olarak düşünmedim bildiğin nezle bu dedim 🤦🏻♀️🧟♀️
Bebek92 Yorgunannee_dd Herkes ne kadar farklı geçirmiş. Ben afedersiniz ishal oldum bi gece. Ertesi gün hapşırık burun akıntısı başladı. Ertesi gün salya sümük oldum. Öyle olunca başım ve gözlerimde çok ağrıdı. Ama aynı nezle gibiydim yani. Gözlerim şişti küçüldü falan. Tat kokuda gitti. Aylar önce benzerini yaşamıştım,negatif çıkmıştım. Buda öyle nezle demekki deyip test yapmadım. Ama kızım 18 aylık. İshal burun akıntısı hapşırık ateş yaptı benim iyileşmeme yakın. Ona da nezle bulaştırdım diye düşündüm. Anneme,kardeşim ve eşime de geçmiş. Onlarda aynı belirtiler. Yani nezle mi geçirdik covid mi gerçekten kafam karıştı. Hastaneler bu belirtilere test yapmıyo zaten. Grip diyolar. Ama covid olduğunu bilmeyincede insan karantina yapmıyo ve istemeden bulaştırıyo. Çevremde hiç nezle gibi covid geçiren duymadım. O yüzden kendime de konduramadm. Şaşırdım burda yazılanlara
Bebek92 Cemrem11 Ay aynı ben. Acaba bende mi covid geçirdim 🤦🏻♀️ annemde böyle oldu benden sonra. Ama bugün test verdi nolur nolmaz diye. Onun sonucu,aynı zamanda bizim sonucumuz demektir diye düşünüyorum. Siz aşı olmuşmuydunuz ? Ondan mı böyle grip gibi geçirdik acaba
Yorgunannee_dd Bebek92 inşallah değilsindir canım ya dediğin gibi bende hiç nezle gibi olanı duymadım biz ailecek olduk 4 kız kardeşim eşleri yeğenlerim eşim çocuklarım hiçbirimizde burun akıntısı hapşırık yoktu sırt ve göz ağrısı birde baş ağrısı vardı bazılarındada öksürük iki senedir korunduk ama olmadı çok zor geçti bende bir gece yüksek ateş oldu bir daha olmadı eşimde oda olmadı bir kaç gün sonra teste gidin isterseniz bu belirtilerden 5 gün sonra çıkar ben 3 gün sırt ağrısı çektim gittim pozitiftim 5-6 gün beklemedim
Cemrem11 Bebek92 evet 2 doz aşı yaptırmıştım ben . Sanırım bu sebepten nezle gibi geçiyor tek farkı tat ve koku 1 haftadır yok .
Jeremh Bebek92 oldu göz akması hariç.evde hepimiz aynı şeyi yaşadık dr test gereksiz enfeksiyon dedi hem bize hem çocuklara . Koku almadığımız farkedince zorla test istedim ve pozitif 🤷🏻♀️
seydaac Bebek92 benim ilk belirtilerim hapşırma ve burun akıntısı idi. Zaten temaslı idim, eve gelmelerini bekledik test için gelmediler. 3.gün gidip test yaptırdım pozitif çıktı. O gün acilde ateşim de 37.4 çıkmıştı. Başka da belirtim olmadı.
Adalyamm Benim karantinam dün bitti. Aynı grip gibiydi maalesef 3.gün koku gidince test yaptık pozitif çıktı. Eklem ağrısı, öksürük, hapşırık, burun akıntısı ve sırtım çok ağrıdı. Eşimde de aynı belirtiler oldu.
Gulsen4224 Bebek92 evet Cnm grip zannediyorsun ama değil 😏tamda bu şekil sanıp covite yakalandım şuan