Merdumgirize Arkadaşlar 22 günlüğüz. göğsümden bebeğim emerken kan geliyor. Bu durumu yaşayan var mı? Bebeğin yutması zarar verir mi? Çok vicdan azabı çekiyorum.
Lulemom Merdumgirize bi zararı yokmuş canım. Ben de panik olmuştum. Doktor bişi olmaz emzirmeye devam et dedi. Çok kan emerse kusar sadece dedi
Merdumgirize Lulemom evet kusuyor kanı ama gördükçe çok üzülüyorum :( teşekkür ederim biraz rahatladım :)
Lulemom Merdumgirize evet biraz tedirgin ediyo insanı ama sakın kan geliyo diye emzirmemezlik yapma. Benim 2 gün sürmüştü galiba yanlış hatırlamıyorsam. Sonra kendiliğinden geçiyor